Sybabyss Ne zaman doğurdunuz ve hangi hastaneyi önerirsiniz, gerçekten söylenildiği kadar kötü mü devlet hastaneleri?
2105_iyiki Sybabyss bende normal şartlarda devlet hastanesini tercih ederdim fakat covitten dolayı buca kadın dogum hastanesi var aşırı kalaalık ve duyduğuma göre ebeler vs biraz kaba davranıyor mecburen özele gidicem