erdem_agah ozlemoo ben hep alttan oluyorum. Hurafe sanırım ya 😁 yaşadığım yerde şüpheli olan hiçbir tedaviye yaklasmiyorlar. Hatta ilaç bile vermiyorlar doğru düzgün 😒 zararlı olsa yapilmazdi diye düşünüyorum.
guloizm 6+0 da normal muayene ile öğrendim ben canım benim 🥰 inşallah en yakın zamanda sende öğrenirsin miniğin kalp atışlarını ❤️
ozlemoo guloizm yarın 5 haftalık olucam çarşamba günüde doktora gidicem ozaman hayırlısıyla keseyi görebilirim
erdem_agah ozlemoo yani her doktor farklı söylüyor. Ultrasonunda tehlikeli olduğunu soyleyenler var. Burada alttan muayene tercih ediyorlar.
Birranne Bugun 6+0 olduk yarin muayeneye gidcez insallah duyariz kalp atislarini. Burda yazarim tekrar
Birranne ozlemoo Insallah canim, dilerim senin icinde oyle olur bebegine saglikla kavusursun🥰 benim 2. Gebeligim ama yine ayni heyecan sanki ilkmis gibi 😅