Benimde 36+4 geçen cuma doktora gittim Nst de sancım olduğunu söyledi açılma başlamış dedi bana, gerçekten de böyle tuvalet sancısı var ama çok şiddetli değil sürekli lavaboya giriyorum bide doğum sancılarında tam tersi ishal olunuyor sanırım, bide bebek aşağı doğru ağırlık oluyorsa muhakkak doktorunuza sorun