aysegulyilmazzz evet bendede ayni oimustu demistim ya ozaman arastirmistim devlette yapilmiyor ya ozel acilde ya da kadin dogum da ya da eczaneden alicaksin goturceksin dediler.ozamn yaptrmadim ben resmen anlamadan altima kacirmisim🙈benim bebegim mesane cok baski yapiyor bazen.anlayinca bida yaptrmadim.ama ozele gidiyosaniz orda yaptirablirsiniz eczaneden almanizada gerek ypk onlarda oluyomus.kimisi turnusol kagido yerlestiriyor ic camasira oyle bakiyo kimide bu amnisure testi yapiyor.