Nisssss İlk gebeliğimde yaşadım, 2 yaşında bir kızım var. Normal de erkek bebeklerinde rastlanan bir durummuş. Sol böbrek 8 leri gördüğü günleri bilirim. Doktor güveni konuşması gerçekten çok önemli. Gittiğim bir doktor vardı, down sendromu var alalım dedi biranda böyle , nasıl ağlayarak çıktım eşimle 2 doktora gittik ogün. O doktordan da bıraktım tabi kendimi. Bir doktora gittik işte, ilerlemeyi gördü aminiyosentez dedi faydalarını anlatmaktan zararlarına geçmedi. Ondanda olumlu olmadım. Bir tanesine daha gittiğimizde ise resmen şöyle konuştu, benim yeğenim tek böbrekle doğdu Allah vergisi bırakın ne olcak gibisine. Sinirlerim alt üst oldu tabi ağlamaktan 9 ay tam ağladım. En son evimize yakın bir hastaneye gittim, erkekti doktorum o esnada devlette olan bir cihaz vat perinatoloji bölüm adı. İzmir de yaşıyorum tepecik hastanesine giderdik ücretsiz bayağı net görürdü ordan doktorlar. Herneyse, gittik evin ordakine hayatımda böyle bir doktora denk gelmedim. Resmen o güveni öyle verdiki bana. Perinatolojiye gitme dedi gene sen bilirsin. İlerleme olabilir anne karnında bir bebek suyun içinde gelişme evresinde gayet normal. Korkulcak birşeyin yok, herşeyi sağlıklı. Böbrekten yana sıkıntın olması doğumda bir problem olmayacak bizde güzel takip ederiz dedi. Amniyosentez yaptırdınmı demişti hayır dedi bebeğe zararı olabiliyor yaptırmamakla iyi yapmışsın. İçini ferah tut dedi. Ben her gittiğimde sormadan kendisi söylerdi ölçüleri. Doğum zamanı geldi sezaryen oldum ben, spinal ilk sesini duyduğum anda ilk sorduğum böbrekleri nasıl dı ? O korku annelik duygusu , inan çok dua ettim. Allah biliyor dualarımı kabul etti. Şükürler olsun 🙏🏻 Ben hergün ağlardım dua ederdim, rabbim evladıyla kimseyi sınamasın. Demem o ki internet üzerinden şeyler okuma psikoloji bozuyor. Sana güven verem kolaya kaçmayan başından sağmayan bir doktor bulmalısın. Bana kalırsa. Ve konuş devamlı bebeğinle, duygusal bağ çok önemli. Dua et inan sağ sağlim kucaklayacaksın 🙏🏻