2 doz biontech oldum18 22. Haftalarda… 26 yaşındayım bilinen kronik rahatsızlığım yok. Hiçbir yan etki görmedim . Kol ağrısını saymazsak :) benim doktorum kendin bilirsin demişti onun yüzünden kararsız kalmıştım. Kovid olmaktansa aşı olmayı tercih ettim. İkiside bi bilinmezlik evet ama biri tedavi edici