Bana da hapşırınca oluyordu o. Sonra biri dedi ki hapşırırken farkında olmadan kendini kasıyorsan olur. Birkaç kez kendimi kontrol ettim, evet kasıyormuşum gerçekten. Şimdi rahat hapşırıyorum, bir şey olmuyor. Acaba sen de kendini kasıyor olabilir misin istemsiz bir şekilde?