Aysegull00 Kızlar 37+1 günlük hamileyim adet sancısı gibi sancim oluyor ve bazen kasiklarimi kesiyolar gibi hissediyorum bi kaç dakka sürüyor sizce kasılma mi sebebi nedir ailemde normal doğum yapan olmadığı için bilen yok
Ebrar34 Yalancı sancılar.. Gerçek doğum sancısı pozisyon değiştirmekle geçmeyen, belden karın ardan kasıklara giren adet tarzı sancılar ve 20 dk da gelir 10 dk da 3 e ve 5 dk da 1 e düşer sancının süresi uzar şiddeti artar azalma olmaz hep yükselir 5 dk da 1 e düşünce hastaneye gidilmeli doğum başlamış demektir
Aysegull00 Ebrar34 çok teşekkür ederim bilgileriniz için sanırım daha doğuma var kanala girmiş dedi doktor ama ben aman aman sancı hissetmiyorum
Ebrar34 Aysegull00 olsun olsun maşallah ben ayakta fazla duramıyorum çok fazla baskı yapıyor çatıya hissedebiliyorum yalancı sancılarım da var Hayırlısı olsun İnşallah kolay doğumlar nasip eder Allahım sağlıcakla 🤗