Nisssss Bende de tek taraflı var sag tarafta. Tek taraf olunca ilaca baslamiyorlar. Tuzu kes tansiyonuna dikkat et diyor . 20. Hftmda detaylida öğrendik şuan 29. Dayız. Kıyas yapmak yanlis tabi ama burda aynı haftalarda olduğum kişilerin bebeklerinin kilosuna göre daha az bizim ama doktor normal her şey diyor . Bende moral bozmamaya çalışıyorum sağlıkla gelsin de inşallah .
Gerileme olur mu bilmiyorum ama iki haftaya kadar ileri ve geri normal diyorlar umarım sıkıntı çıkmaz sağlıkla alırsınız siz de kucağınıza 🤲