Zehra120515 Suni sancı almadım, normal gelmedi ilk gebeliğimde kızım. Fakat spinal sezaryen oldum seni rahatlatmak adına söylüyorum. Korkulacak hiç birşey yok belden aşağım uyuştu sesini duydum, ilk kokusu ilk dokunuşu, inan hemencik bitti neredeyse. Doğum sonrası sütümde şükür geldi , hareket etmeye gayret ettim gazım da sayemde çıktı. Tabiki doğum doğumdur, ama korkma inan su gibi geçiyor. Sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Allah 🙏🏻🥰