Ze-ze 17+3 haftalık hamileyim. Kollarm ve dizden aşagısı pul pul oldu kaşıntı da var. Aynı durumda olan var mı ?
Merveidareci Benim de göğüs uçlarıma kadar yara kabuk bağlama oldu , ne kadar nemlendirici krem sürsem de birşey fayda etmedi
Feyzabeyoglu Gebeliğin ilk zamanları bende de olmuştu Bol su içmeye başladım bide nemlendirdim Geçti Özellikle yüzüm beton gibi oluyodu kuruluktan