Bu ay letrol kullandım. Doktorum 5 gün kullan 5 gün sonrada kontrole gel dedi. Dün ilacım bitti bana biraz geç çağırdı gibi geldi burda gördüğüm kadarıyla ilaç bitimiyle birlikte kontrol etmişler. Perşembe kontrolüm var eğer yumurtam oluştuysa gözükür mü ?