Arkadaşlar iyi akşamlar, korona oldum maalesef 😔 hastalığın 8. Günündeyim ve birkaç gündür öksürüğüm var, gece gündüz gitmiyor kuru kuru öksürüyorum. Ne yaptıysam işe yaramıyor uykudan bile uyandırıyor. Yine de denemediğim bir yöntem varsa önerilerinizi bekliyorum.
Yaptıklarım;
Nane limon
Ballı süt
Zencefil kurusu
Tereyağı pekmez
Keçiboynuzu özü
Limonlu ballı sıcak su
Ihlamur (limonlu)
Elma çayı