Bebegimveben0811- Kızlar kullanmak zorunda olanlar yada kullananlar bebeğe zarar vermez dime ya aklıma takıldı
deutschetraum Bebegimveben0811- bizde aynı mecbur alaturka kullanıyorum anneme sordum ben sizi doğururken klozet mi vardı dedi normal doğumuda kolaylaştırıyormuş bu arada
ozlemak42 Bebegimveben0811- normal doğum için çok iyi olduğunu duymuştum bende zararı değil faydası var ama sezeryan doğum yapacaklar için sezeryan sonrası çok zor parmak uçlarımda zar zor yapmıştım ben hiç tuvaletim gelmesin istiyordum 🙈😁
Chucky9 Bebegimveben0811- ben kullanmıyorum ama ebem onun daha sağlıklı olduğunu söylemişti. Doğumu rahatlatmak adına daha faydalıymış
ozlemak42 Bebegimveben0811- Bacaklarını açarak yap karnına doğru bitişik yapma karın büyüdükçe zor oluyor ben dediğim gibi parmak uçlarımda çok çökmeden yapıyorum 😒
Pambix Bebegimveben0811- İlk gebelikte son gune kadar alaturka kullandım bir sıkıntı olmadı hemde kilolu bir gebeydim .