Ydnhld Daha 12. haftamdayım sağ bacağımın kalçama doğru olan kısmı çok ağrıyor. Yürürken birden sanki bıçak saplanıyo gibi oluyo o an kendimi bıraksam düşerim. Sanki bacağımın içinden kalçama demir batıyo. Sizde de oldu mu 😥
Mom6272 Ydnhld aaa bende 10 haftalık olcam aynı ağrı bana oldu bugün çok garip. ama biraz kendimi zorladım bugün sanırım ondan
Meryemayz Ydnhld 20 haftadayım Bende 16 haftadan beri aynı ağrı sızı var kasılıyodur dedi aniden ayağa kalkınca kütlücek gibi oluyo ama olmuyo kopuyom orda 2 dk ayakta sızlıyo
gulsumm1 Ydnhld 17+4 oldum 3 4 gündür aynı ağrıları yaşıyorum o kadar kötü ki resmen topallayarak yürüyorum