bebegimizibekliyoruz1 Rukiye98_ beeen 5.haftamdan 18e kadar fitil kullandım sabah akşam sonra doktorum bırakalım dedi bıraktım 26.haftamda kısalmış tekrar başladım sabah akşam kullanıyorum yine
Esrakin Rukiye98_ Yaşadım 16 haftada serklaj oldum rahme dikis atildi suan şükür 28 haftaligim serklajfan sonra kanama yaşamadım 🙏
Rukiye98_ Esrakin Nazmel bebegimizibekliyoruz1 bende 22 haftalık üçüz gebeyim 26 mm doktor dinlen bolca sancın falan yok dedi kontrolü haftada bire düşürdü inşallah bişey olmadan atlatırız ya çok tedirginim
Ayse254 Esrakin bi ağrınız var mıydı dikişten önce doktor vajinal mi muayene etti yoksa normal karından ultrasonda mı anlaşıldı
bebegimizibekliyoruz1 Ayse254 vajinal muaynede bakınca anlaşılıyor daha doğru sonuç vajinal muaynede oluyor ama karında bakılınca benim 34 çıkmıştı alttan muaynede 24 mm çıktı geçen hafta yani uzunluğum 24 mm miş iyi ki de alttan muayne etmiş
Esrakin Ayse254 Surekli kanamam oluyordu benim cok fazla hemde doktor alttan muane etti rahmim kisa oldugu icin bebek rahme baski yapiyor oyuzden kanaman oluyor dedi serklaj oldum sukur daha olmadi serklajdan sonra 1 hafta agrim oldu oda gecti
Ayse254 Rukiye98_ doktor beni hiç muayene etmedi alttan aslında kasık ağrılarım kasılmalarım var şüphe ettim bi sıkıntı olabilir mi diye 🤷🏻♀️
Rukiye98_ Ayse254 doktora söylerseniz bakar mutlaka benimde çoğul gebelik olmasına rağmen tesadüf bi bakalım dedi
bebegimizibekliyoruz1 Busra_y evet sabah akşam fitil kullanıyorum günlük hayatıma devam ediyorum tabi bi kaç hafta öncesine kadar halıları falan kaldırıyordum 😂 artık kaldırmıyorum