erdem_agah Beliz100 kesinlikle bilge. Hem arkadasim hem kuzenim koydu yoksa kizim olursa ben bilge ismini cok istiyordum. Anlami güzel ve kulağa cok hoş geliyor
Tazeanne95 Beliz100 bence nisa ismi çok güzel hem kuranda geçiyor nisa suresi var hem de kelime olarak kadın anlamına geliyor yanına başka bir isim de ekleyebilirsiniz mesela hayrunnisa(hayırlı kadın) ya da nisanur(nurlu kadın) ya da başka bir isim😌
Beliz100 Tazeanne95 ya işte öyle iki isim sevmiyorum sadece kadın olduğu içinde biraz kafam karışıyor yoksa nisa hoşuma gidiyo