Melikeaydinnn Merhaba hanımlar bebeğim 24 haftalık doğdu şuan 38 haftadayız gün geçtikçe onu almayı beklerken şimdi de uyku apnesi soluk durmaları yaşiyor kavuşamıyoruz bi türlü. Böyle olup yasayan varmı kaç haftaya geçer
evetbenavukatiyim Melikeaydinnn Sağlıkla kavuş İnşallah bebişine kuzuşum böyle erken haftalarda doğup hayata tutunan güçlü bebişleri gördükçe insana umut doluyor 🥰🥰
gamzelihemsire Prematurelerde apne olabilir , daha yeni büyüyor annesi tedirgin olma hastanede yoğun bakımda ilgilenirler taburculuk gecikir ama iyi olsun önceliğin o olsun
Melikeaydinnn gamzelihemsire haklisiniz ama işte beklemek sabretmek gün geçtikçe zorlaşıyor çok şükür bu günümüze tabi inşallah kavusuruz yakında da