Ben de uzun zamandır düşünüyorum kanz olması cezbediyor fiyatı da uygun ama internetten alıyordum geçen trendyolda yorumlarına baktım çok kötüydü. Gerçi daha çok paketlemeyle ilgili sorun yaşamışlar ama ayakları falan çok ince geldi. En iyisi bi mağazada görüp öle almak. Ebebekte var galiba. Kullanan varsa yorumunu ben de çok merak ediyorum. Burda bekliyim.