Nslhnasya Merhabalar 1 haftalık bebeğim var göğüs ucum çok olmadığı için silikon uçla emziriyorum bu şekilde uzun süre emziren varmi
esraizmirli Nslhnasya 3 hafta emzirdim sadece ama emzirmeden önce sürekli boş memeyi teklif ettim silikonsuz en sonunda başardım sonra bıraktı ☺️ Bebek çektikçe ucu çıkacaktıe
kirpapatyasiii Nslhnasya ben oğlumu emzirdim 1 ay kadar sonra ucu çıktı oğlum da emmeyi öğrendi yavaş yavaş bıraktık 🤗
ozlemak42 Nslhnasya 1 yıla yakın emzirdim göğsümu çıplak emmedi meme reddi vardı biberonmus gibi onunla emdi 🙈
Ipek95 Ay ben de silikonla başta biraz verdim sonra etrafındakiler sarılıkla beni korkuttu bende sağıp aç kalmasın diye biberonla verdim ve şuan bebeğim sadece biberonla emiyor silikonla çok az emip ağlamaya başlıyo ☹️
Nslhnasya Sevindim yazılanlarà bende pes etmiyorum çıplak deniyorum ama şimdilik bi gelişme yok umarım bizde başarır uzun süre emmeyi