zsts Merhaba Son kontrolümde bebeğin kafasının 3 hafta önden gittiğini söyledi doktor.Ama korkulacak bir durum olmadığını da söyledi.Böyle bir durumla karşılaştınız mı acaba
Mrvweeeeee zsts kafasimi gobegimi kafasini duymamstim noluyomus kafadi ilerde olunca benmkide 2 hafta gerideydi ama karin bolgesi
Patisever zsts benim bebeğimin de kafası 3 hafta önden 35. Haftadayım böyle giderse sezaryan olur dedi kilosu da önde çünkü
bahtnurr1 zsts kafası büyük dedi böyle olursa sezeryan olmak zorunda kalırsın dedi kağıtta 2 hafta öndeydi benimde bakalım
Tgckbr zsts bende 37. Haftadayim geçen hafta ölçümleri normaldi bu hafta 3 hafta geride çıktı ölçümleri ama doktor bana da bir sorun olmadığını olabileceğini söyledi ama bende korkuyorum yinede
Mrvweeeeee Tgckbr yaptim 2 yasinda gayet saglikli simdide 32 hafta hamileyim bsey olmaz korkma bnide 39da aldilar sezaryene senide alirlarsa o haftalrda sikinti olmaz
Almi4134 zsts benim sürekli onde canim üzüp de stres yapma nolur :) ben stres yaptım da daha kotu oldum
Tgckbr Mrvweeeeee neden böyle çıktı anlam veremedim ya üzüldüm çok bir sorun olursa diye demek ki doktorun dediği gibi olabiliyor böyle sorunlar sizde de ölüp saglikli bir şekilde almışsınız umarım bizde alırız hayırlısıyla kucağımıza
246810 zsts Benm bebegiminde kafası 21+1 olmasi gerekirken 26+5 çıktı doktor sorun olmadığını büyük kafalı olduğunu söyledi ama benm de hiç içim rahat değil .herhangi bi sağlık sorunu mu oluyor acaba o an doktoruma da sormayı unutmuşum 😐