Nsabcak şimdiden gögüs ucu kremi kullanın sonra emzirirken yara olursa bi fayda etmez 30. Haftada başlamıştım ben çok sükür bi sorun olmadı emzirirken ilk cocugumda bı sebepten emzirememiştim bilmiyordm hiç önceden kullanılması gerektigini akıl verende yoktu. Mutlaka lansinoh krem alıp sürün dogum yapana kadar sonrasında gerek bile kalmaz