Kayra_2362 AngeL- yeni test yaptım negatif inşallah geç dollenmedir cumartesi regl günüm çünkü 😞 hayırlısı artık
umutluanneadayi AngeL- ümidimi yitirmedim ama negatiflere alıştım 😅 bu ay da bekliyorum gelecek olan kırmızıları 😅
AngeL- Kayra_2362 oy kuzum üzülme hakkımızda hayırlısı olsun öncelikle🌸 inşallah geç döllenmedir ve güzel haberlerini alırız ❤️
Bfduam Lina12 geç yumurtlama olabilir mi takip ettiysen ovülasyonla? Benim bu sebeple gecikti bu ay. Bu arada başlığa bayıldım 👍🌹
Kayra_2362 AngeL- inşallah kuzum hayırlısıyla inşallah erken ama yinede cok istiyorum en geç kaç günde döllenme olur
Lina12 AngeL- inşallah canım inşallah kullanmadiğim bişey kalmadı rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah 🤲
AngeL- Kayra_2362 yumurta 24 saat vücutta yaşayıp sperm en geç 72 saat yaşıyo kuzum yani bu zaman diliminde döllenmesi lazım rahme yerleşmesi 1 haftayı bulur heralde
AngeL- Lina12 benimde 2 kez düşüğüm oldu kuzum.. şimdi yeniden bebek istiyorum rabbim gönlümüze göre versin acılarını göstermesin
AngeL- Kayra_2362 acele etme canım benim 🥰 bende sabırsızlanıyorum ama hakkımızda hayırlısı olsun diyip sakinleşiyorum çünkü benim adet günüme daha çoook var 😅☺️
Kayra_2362 AngeL- evet canım ama daha yeni evleyim 6 aydır evliyim 3 aydır çocuk isitiyorum hayırlısıyla