13+6 haftalık gebeyim. Normalde bu zamana kadar kan gelmedi. Bugün yokuş çıktım yürüdüm yoruldum bayagı. Tuvalete gidince kanlı akıntı geldi. Acile gittim ultrason baktı bir şey yok dinlen dedi. Ama tuvalete gittiğimde yine kan geldi. Sizce yorgunluktan ayakta kalmaktan mıdır ☹️