Kızlar ilk gebeliğimi 10 haftalikken kalp durması sonucu kürtaj olmustum. 3 buçuk ay sonra tekrar hamile kaldım bu sefer de 6. Haftada düşük yaşadım. Bunun ile ilgili testleri yaptıracağım. Ama şöyle bir sey duydum 6 ay korunmak gerekiyor. Yoksa rahim taşımıyor. Tekrar sağlıksız gebelik olur deniyor. Bu ne kadar dogru? Bu konuyla ilgili bilgisi olanlar var mi?