Hsynftm Kizlar yarin 41 oluyoruz doktor gel başlatacağız doğumu dedi dogumhaneye yatcakmisim ne eşim ne de başkası görebiliyor mus özelde olacak biz sanciyi normal odada yapmiyor muyuz para versek olmaz mj oda tutsak ailem yanimda olsa
Meryu Hsynftm özelde ilk defa duydum yakınının yanında olmamasını. Genelde oda verilir özel hastane sonuçta. Pandemiden dolayı almıyor olabilirler aklıma başka bişey gelmiyo