aslihaninannesi bende de var çok zor gerçekten kas ağrıları azıcık ağlasam üzülsem tutuluyor heryerim ama bu çok yönlü tedavi edilmesi gereken bir hastalıkmış yani hem psikolojik hem fizyolojik ben pilatese gidiyordum ,gereksiz insanlarla görüşmeyi kesmiştim, beni üzmeye çalışanlardan uzaklaşmaya çalıştım, yuzmek pilates yürümek egzersiz ve antidepresan hepsi bir arada ise yarıyor. Hepsini bıraktığın an yine basa dönüyorsun şuan heryerim dökülüyor