HaticeBaydar Merhabalar kendinze ait isyeriniz olup, bağkurlu olup dogum parası aldiniz mi? Rapor parasi da deniyormus sanirim..
Hkf HaticeBaydar kendinize ait işyerinde alabiliyorsunuz rapor parasını ama işyeri ortak ise alınmıyor🌸
Zlyhky SGK li gözüküyorum 32 haftalık oldum bugün izin ayrıldım muhasebeci ye yolladık toplu şekilde para alınacak dedi ama bakalım