HaSretm Fundabshn 30+3 olduk heyecan dorukta tabii ilk çocuğumuz olacak haliyle endişe korku mutluluk heyecan her şey fazla fazla yaşanıyor 😂🥰 ama zaman geçmiyor gibi sizde de öyle oluyor mu 💛