Papatyamevsimi-89 Bugun 2 tane Kızılay maden suyu içtim simdi biraz karnimda şişkinlik var sizce birtane daha maden suyu içsem zarari olur mu?Yani günde 3 tane içmiş olacağım ,karnim patlamak üzere:(
Betfer Papatyamevsimi-89 1 tane içiyorum Kızılay olandan magnezyumlu yazıyor diye . Ama 2 de fazla sanki günde
bahtnurr1 Papatyamevsimi-89 2 taneye izin var ama fazlasını bilmiyorum. Beypazarı öneririm ama Kızılay yerine
marbling10 bahtnurr1 Kızılay Erzincan magnezyum ve sodyum açısından en iyi olanı. Beypazarında 118 mg magnezyum var, kızılay erzincanda 330 mg
seraygunel Normalde bile günde 1den fazlası çok önerilmiyor. Bana doktorum günde 1 tane önermişti fazlası zaten bağırsakları tembelleştiriyor ve daha çok şişkinlik yapıyor. Ne zaman içtiğinizde çok önemli yemekten 2 saat sonra içilmesi gerekiyor.
zeroglu12 Papatyamevsimi-89 kızılay değilde özkaynak veya sodyumu dusuk içseniz daha iyi yoksa ödem atamazsınız zorlanırsınız 😔
marbling10 Papatyamevsimi-89 normal kızılaysa sodyum fazla olabilir ona bi bakın sodyumun fazla olması zararlı. Kızılay Erzincan tüketmeye çalışın
evetbenavukatiyim Papatyamevsimi-89 Belki bir .. zaten magnorm kullandığım için çok üstüne düşmüyorum
Ozge2805 Papatyamevsimi-89 bence fazla olur canım 3 tane maden suyu çok faydalı ama tansiyonuda çıkartır dikkat et