ikincim253 uzun kollu saten tarzı baktım fakat bu aldigimi daha çok beğendim yaptığım dekora da uyuyordu kısa kollu aldım bende iki takımda kısa kollu , şubat sonu mart basi doğum hastahane ve ev sıcak oluyor , gömlek tarzı çok kullanıyorum uzun kolluda kullanıyorum kısa kolluda , tabiki tercih sizin 😊 fiyatlar çok yüksekti indirimde olmasına sevindim, kentine de uğradım fakar orada istediğim şekilde yoktu , yine nirmal kullanim icin uzun kolluda alınabilir sürekli giyilebilir tarza bir takım 🌸