7+6 olduk bizde. 2 hafta önce gittik Dr a. Keseyi gördük. Kalp atışı için alttan muayene edebiliriz dedi. İstemedik. Haftaya gidip dinleyeceğiz. Boyunu ölçmüştü. Yarım santimdi. Şimdi 2 olmuştur 😄 yalnız kasıklarım ağrıyor. 2 gündür de bulantılarım yok