Cerenvebebisi Kızlar bizim an itibari iler 31 hafta bitti 32. Haftanın içindeyiz durumlar nasıl gidişat nasıl bebisler kaç kilo oldu 🥰🐥
AnnesiyimM53 Cerenvebebisi kuzum kasık ağrın oluyor mu bi de su gibi akıntın bende 32 deyim korkuyorum
Kahverengi Cerenvebebisi 32 olduk adet ağrısı gibi ağrılarım oluyor ara ara o beni biraz korkutuyor 😑
Nisssss Bu gece 32 ye giriyorum bugün doktordan geldim 2004 gram.bebeğim normalde 2 hafta ilerden gidiyordu bu hafta artık çok ilerden gitmiyor biraz ona üzüldüm😔acaba beslenemiyormu diye korkuyorum.
Cerenvebebisi Nisssss Beslenmez mi maşallah çok iyi kilosu hiç öyle düşünme ilerde olmasi iri olması çok da güzel bişey değil bı yerde doğumun zor olabilir öyle düşün 😁
Cerenvebebisi AnnesiyimM53 Canim kasik agirim yok ama akıntım var oda su gibi değil yani hamilelegin başından beri akıntım var onu normal olduğunu soyledir kasik ağrısı için bı bilgim yok malesef korkma bı dahaki kontrolünde doktoruna şöyle bişey olmaz inşallah
Semy AnnesiyimM53 tam olarak iç çamaşırım devamlı ıslak. Kasık değil ama vajina kemiklerm aşırı ağrıyor
Sblatc Kahverengi benim 31 bitmek üzere bu aralar bende de hafiften adet ağrılarına benzer ağrılar oluyo kasıklarımda. Karnımda sertleşme kasılma falan oluyo. Normaldir heralde
_yagmurcuum_ Kızlar bende yarın 30a giriyorum kontrolümüz var da 30dan sonra ne sıklıkla çağırıyor doktorumuz yine ayda bir mi 😊
Cerenvebebisi AnnesiyimM53 Alla alla sen bu kontrolde doktoruna anlat şikayetlerini şimdi yalnis bilgi verip kafanı kurcalamiyim senin Allah şifa versin inşallah
Yektasmom 30+4 olduk biz 😇 cumartesi kontrolümüz vardı, doktorum 34ten itibaren iki haftada bir görüşeceğiz dedi, bebiş 1700 gram olmuş 🌸🎈
Cerenvebebisi Yektasmom maşallah Allah’ım sağ salim kavuştursun 🤲 bizim şimdiden 2 haftada bire düştü ama demekki doktora göre değişiyor
GizMeh Bizde 31+2 olduk oğlumla 🤗💙 bugün kontrolden geldim 45 cm 1950 gram çıktık şükür. Akıntı bende de aşırı var beyaz sümüksü.
Cerenvebebisi GizMeh Masallah 🥰💙 evet o tarzz akıntı normal işte hemen hemen 10 gebenin 8i yaşıyor bunu maalesef 🤷 bidee 30. Haftamizda bizim boyumuzu olcemedi doktor ekrana sığmıyor aynı kareye alamıyoruz arttik bu haftalarfan sonra ölçülmez demişti sizin nasıl olcuyolar acaba
edanurciftci Cerenvebebisi en son 27 haftada gittiğim de 1200 gram dı 32 se gidicem bidaha kime bakalım kaç cıkıcak bir ay geçmiş olucak bu akıntılar bu zamanlarda mı başlıyor bende de var çünkü
Cerenvebebisi edanurciftci Yani akıntı bizde başından beri var ama bu haftalarda daha yoğunlaştı diyebilirim
Zhra4242 Cerenvebebisi Bende öyle 32 girecem inşallah.Ağrılarım oluyor benim ya bazen yürüyemiyorum bile canım acıyor akıntı bendede oluyor bayadır da var zaten bende 2 buçuk ay sonra inşallah cuma günü gidecem doktora bakalım ne diyecek
Derya2021 Zhra4242 benimde ağrım oluyor kasıklarımda canım bu ara baya yürücek halde değilim evde zorla tuvalete gidiyorum bazen benimde akıntım var beyaz bu kadar değildi çoğaldı bu ara