Bircannbozann yerleşme kanaması da olabilir ama yerleştikten sonra düşük tehlikesi de olabilir, yada kese etrafında kanama alanıda oluşmuş olabilir, kalbini duyana kadar mecbur olmadıkça ayağa vs kalkmayın, 3 ayım dolana kadar hergün sular seller gibi kananam oldu sürekli iğne ve fitil kullandım