Esaesa Doktorum ilk 3 ay önermedi 18+4te kontrolumuz vardi o zamanda danistim 1000 hamile uzerinde yapilan araştırma da herhangi bir olumsuz sonuç rastlanmamış olabilirsin dedi alman aşısı oldum herhangi bir etki olmadı, 18+6yiz bugun 11 de ilk dozumu oldum 15 gün arayla tetanozu olabilirsin dedi 20, 21.hafta da tetanoz zamani sonrasinda ikinci dozu olucam