Sibel123a Sehrazat bu ben doğuma 20 gün var bugün kendimi canavar gibi hissettim sürekli bişeyler yeme isteği ama midem de nasıl yanıyo 2 günde 2 kilo almışım 68 ile doğuma girmeyi hedeflemiştim ama yalan oldu 😂😂
llFatma Sehrazat benim de canım bir yandan tatlı bir yandan ekşi şeyler çekiyor şimdi sufle yapıyorum
Sehrazat Sibel123a ya bende son 2 aydır sabitlemiştim kilomu ama 24 gün kala bu iştah, çok fena insan başka bir şey yapamıyor yemek düşünmekten
Sehrazat Mikrop teknik olarak hem bebek daha fazla alıyor, hem de bebeğin ihtiyacından mıdır bilinmez ki bir iştah açılıyor.
Sibel123a Mikrop hiç bilmiyorum yaa ben ilk aylar hiç yiyemedim mesela kilo bile verdim ortalarda birden aldım sonra yavaşladı son aylarda yine birden toplamda şuana kadar 10 kilo aldım inşallah bebekte alıyordur benimle beraber kilo☺️
Sehrazat Sibel123a alıyordur alıyordur:) sağlıklı beslenme şart ama insan sağlıksız beslenmek istiyor bu dönemde:) yapmıyoruz tabi öyle bir şey:)
Ayssunn Sehrazat ahahah söyle bende gizli gizli geçen 2 hamburger patates kızartması soğan halkası gömdüm shshd 😂😂
erdem_agah Sehrazat benim şimdiden açıldı 10 haftadayim başlarda çok rahatsız oluyordum kokudan vs şimdi costum 🤭 birde ben hamileligimde cok fazla yiyorum ya. Sürekli değişik birsey yapip yemek istiyorum. Allah sobumuzut hayretsin😁
erdem_agah Sehrazat o zaman bolca yürüyün hergun bir saat düzenli. Çok faydası olur. İnanin cumartesi gunu 8 buçuk km yurumusum. Yoksa bu yediklerimiz yanımıza kalır 😁😁😁