Sltnlsnn Ya kızlar ben 5 hafta 6 günlük gebeyken doktora gittim kese vardı 8 mlm ama bebek yoktu sizce normal mi
Natcan Sltnlsnn yani bence normal değil doktor ne dedi bu duruma canım bende yarın gideceğim 5 +5 olmuş olacam merak ettim bak şimdi
gldn065807 Sltnlsnn normal ozman benimde kese gözüktü ama bebis 6+2 gordum 6+5 dede kalp atışını duydum
elisss_61 Sltnlsnn Kese varsa bebekte vardır demişti bir doktor arkadaşıma henüz erken inşallah bi hafta- on gün sonra bi daha kontrole gidin
gldn065807 Sltnlsnn suan 15 haftamdayim daha çok küçük anca görünür 8 haftan sonra gören bile var canim kendine stres yapma inşallah duyarsın
TatlisBirAnne Sltnlsnn 8. Haftada görünmüştü benim. Hatta doktorum kürtaj için gün bile vermişti. Çok şükür sapasağlam bir oğlum oldu.
Sevincakarsu Sltnlsnn Ben ilk gebeliğim de 8 haftalık kalp atışı duyduk kese yi 5 haftada görülmedi. Şimdi ikinci gebeliğim daha tecrübeli oldum oyuzden 7+ 5 haftalık olunca gittim Kalp atışı duyduk bence stres yapma biraz bekle öyle git dr