kubra3rkan ahilem 9 haftalığım hala başlamadı 10. Haftada mı başlıyor yoksa başlamasın çok iyi böyle lüüütfen
_Aysgll_ ahilem İlk 4 ay çok yoğun yaşadım. Sürekli kusuyodum. Hasta gibi geziyodum basım yastiktan kalkamiyodum sürekli yatislardaydim halim harpti anliycan 😂 Ne yapsam fayda etmedi bulantı ilacı da kullandım ise yaramadı. 4 aydan sonra aniden kesildi 😂 Allah’a şükür 33 haftaligim daha geri gelmedi 🤭
Dmlbrhn Benim de 11. Haftada kesildi 😄 Allah yardimciniz olsun, cok zor gercekten, ama bir sekilde geçecek. Sabretmek lazim 😔
Gaye001 kubra3rkan ben 6+2 ve 4 gündür şiddetli bir şekilde mide bulantısı var çok şanslısın geceleri uykumda uyanıp kusuyorum 😰
Busra6034 Prilam dr kullanın derim çok iyi geliyor ben 16.haftamdayım azaldı gibi ilaç içiyorum her gece gündüzleri çok rahat oluyorum