Fatihinuru Nesraa_ benim 7.14 e kadar yukselmisti. Şimdi kaç bilmiyorum.ilaclarini düzenli kullanmalısın.
Deniz404040 Nesraa_ tsh 3,56 yüksek troid bezin az çalışıyor ama ilk kez böyle bişeyle karşılaştıysan bir kez daha kontrol kan vermen laızm tedavisi basit ama çok önemli dahiliyeye gitmen uygundur
Nesraa_ Deniz404040 bende eve gelir gelmez araştırmaya basladim çünkü ne olduğu hakkinda hicbir fikrim yoktu yani ilk defa basima geldi
Hilal-95 Nesraa_ iyi kuzum inşallah düzelir hemen hamılelık hormonları işte benmde gebelıkde oluştu anlamadm her ay gidiyorum dahılıyeye