Gk-love Merhaba,, eşimle sürekli isim olarak kararsız kalıyorum.. çok isim saydım ama hiç birini istemedi.. Aslı diyordu şimdide Aslıhan olarak karar kıldı.. 👶🏻Aslıhan ✔️Aslı Mina ✔️Aslı Naz ✔️Aslı Minel. Gibi isim önerisi bulunurmusunuz.. daha kulağa hangisi hoş geliyor☺️☺️
deletedmom351 Gk-love Ayy benim kızım olsaydı Eylül Hafsa koyacaktım ben oğlum oldu koyamadım sen boşver Aslı’yı bunu koy 😂😂
HifaSultan Gk-love eşin niye aslıda bu kadar ısrarcı 🤨 ben olsam onun bu kadar takıntı yaptıgı ismi koymam👊
Hamiss5 Gk-love kızım olursa elif Miray koyucaktim ben ama erkek gibi dedi doktor ikisininde anlamı da çok guzel
Gk-love Nisanurr minel güzel ama anlam yönünden bi özelliği yok. Yanına başka isimle değirlendirilirse güzelmiş☺️☺️ Mina ve minel arasında kararsız kaldım.. yada tek Aslıhan olucak🤔🤔
Gk-love HifaSultan 😂🤣 yok yok öncedn elfida , eflin filan istiyordu onlara kızdım aslıda birşey yok ama apartmanda sevmediğim kadının ismi oda onun ismi olduğunu bilmiyor ben sadece o yüzdn istemedim😀😀
Hamiss5 Gk-love oo kötü olmuş o ya ama anlamı çok güzel ben hamile kalmadan aklıma koymuştum bide tabi anlamıyla uyarsa demiştim sizin doğum ne zaman