momysss Evet dahil ilk doğumumda da yüzyılda yaptım oda Sezeryan olmuştu kapi susu ve 5 adet resim dahil Ben ilk dogumumda da çiğdem hanıma gitmiştim çok memnun kaldım her şeyi ile ama doğumda malesef erkek girdi anestezi uzmanı falan ve çıplak oluyorsun uyduruk bir önlük var ama igne vururken açıyorlar 🥴 sonrasında örtü örtülüyor ama iş işten geçmiş oluyor 🥺 normal doğum mu düşünüyorsunuz