sevgiharman mide bulantısı kadar kötü başka hiç Bse yoktur sanırım. Boş midem bulanırdı 😫 çok şükür azaldı arada sabahları açken tetikliyo şu an 4. aya giricem bende. İlk hamileliğimde 6 ayıma kadar bulantım olmuştu bunda daha kısa sürdü allahtan. Ama en başından beri bel ağrısı çekiyorum, şimdi bulantım bitmişken rahatça yemeklerimi yapıyım dyorum 10 kez gidip geliyorum dinlene dinlene yapıyorum 😅 bu hafta da perdelerimi yıkıcam camları silcem gözümde büyüyor 🙄🙈