Kızlar 28. Haftadayım doktor küçük bir kanama alanı olduğunu söyledi ve kendi kendine yok olmazsa normal doğum yapamazsın dedi bilgisi olan varmı neden oluşur nasıl yok edilir ve normal doğuma engel mi özele gittiğim için acaba doktor beni sezaryenemi hazırlıyor diye de düşündüm 🙄