ikizannesiiii Ogretmenanne123 geçmiş olsun canım ben iki hafta önce gittmiştim nekadar olduğunu söylemedi ama iyi dedi doktor
B-1 Emdok bende 33+4 deyim kiloları ne kadar oldu acaba sizinkilerin biz 37 de doğum planlıyoruz ama bakalım