Sakız, Falım sade klasik sakızı…
Sadece bende işe yaramista olabilir ama mide yanmama ne süt ne rennie tablet, şurup, ne soda.. sakız çok iyi geldiğini bugün gayri ihtiyari marketten bı sakız alayım ya dememle anladım.. mide yanmami aldı gitti.. Denemenizde tavsiye ederim herkese aynı olacak diye de bişey yok belirtmek isterim.🤦😊