nazaant Merhabalar, 25+6 haftalık gebeyim 3 gündür bebek hareketlerinde azalma var doktoruma mesaj attım "“normal durum biraz daha takip et artmazsa gel bakalım” dedi. Aranızda bu durumla karşılaşan var mı ?
Sibel93 nazaant o haftalarda normal sanırsam bnde iki gün hissetmemiştim korkmuştum sonra araştırdım çoğunda böyle olmuş bnde bekledim eger hareket etmeseydi doktora gtcektim sizde braz bekleyin hareket olmazsa doktorunuza gdin
dakpinar- nazaant evet o hafta benım de azaldı 27. Haftadayız şimdi kıpır kıpır . Korkmayın ama takipte edin
Yama nazaant bnde 23 haftalik gebeyim bnm bebegimdede azal a ma var hala ama doktorum bebek aşağıya dönmüş dedi o yuzden anlamıyorum diyo yaramaz bu minikler
nazaant Araştırınca bebeğin suyunda azalma olduğu takdirde hareketleri azalıyor yazıyordu ondan tedirgin oldum bende
Sibel93 nazaant yok hiç hareket hissetmemiştim derler ya çikolata yeyin diye yedim ve soluma yattım gene yok içim dışım tatlı oldu gene yoktu aşırı derece de canm sıkılıyor Du Allaha şükür sonra başladı hareketleri ama iki gün sürmüştü size tavsiyem stres yapmayın buda Bi etken bnce uzun sürecek olursa doktora gidersiniz içiniz rahat eder
nazaant Sibel93 Dua ediyorum hep ama insan ister istemez endişeleniyor Allahım hepimizin sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin evlatlarımızı
Sibel93 nazaant Amin inşallah. Evet insan ister istemez kötü oluyor etkileniyor acaba bsey mi oldu korkusu yer bitiriyor içimizi sizin gbi bnde sürekli araştırdım bu sayfadan ama normalmiş o haftalarda neden bilmyrm sonra inanın hareketleri Bi başlıyor maşallah sağınıza solunuza vuruyor ☺️☺️
nazaant Nazoo_00 maşallah benimde tam tersiydi gündüz fazla gece azdı ama şuan gece gündüz baya durdu yani inşallah düzelir