Tugceayse Kızlar normal bu haftalarda yasayan var mı ya bacak arası agrı nasıl telefuz ediceğimi bile bilemedim
Ness3 Tugceayse hamilelik yatarak mı geçiyor? Ondan olabilir. Ben 28 im benim de o kasık çatı kemikler ağrıyor çatlıyor resmen
ikincibebekgeliyor Tugceayse bende de var o ağrı hatta biraz şişlik de var gibi anlamadım ya yorgunluktan mı oluyor acaba 27. Haftadayım
Tgbkrm-21 Tugceayse bacak arası derken tam olarak nasıl yani çok afedersiniz poponuzun üstümü bende yaklaşık iki haftadır var ve ayağa kalktığımda gibi sekerek yürüyorum o agri yüzünden ve ben suan 35 hf gebeyim
Tugceayse Nenvarrkuzum kullanıyorum ama yok yani gece yatmadan iciyom korkuyom valla habire yatıyom ondna
Nenvarrkuzum Tugceayse Ben en son 1 hafta olmadı gideli ben günde iki kez içiyorum ona rağmen ufak ağrılar kasılmalar oluyor
Tugceayse Tgbkrm-21 yok Kuzum oralarda geceleri bazen agrıyo popom Ama rahimim le bacak arası ayrımı kasığa yakın orası
Ness3 Tugceayse bence hareketsizlikten. Kendimdrkinin hareketsizlilten olduğunu düşünüyorum. Kemikler genişliyor. Çocuğun geçmesi için yer açıyor. Gerilme ve esneme var içeride. Bunu desteklemek için hareket etmek gerek normalde. Ama biz esnetmediğimiz için geriliyor bence o yüzden oluyot yatmaktan…
Tugceayse Ness3 ama kızım erken doğru 32 haftalık riskli Di simdi o yüzden korktuğumdan yatıyorum o riskli diye bunda da var risk napmam laıxm bilmiyorum gercekten
Sehrazat Doktorun genel olarak verdiği magnezyum oksitlerdir ve çöptür. Onun yerine her gün bir soda için ve muz yiyin daha iyi. Ama düzgün bir magnezyum takviyesi alarak da çözebilirsiniz Biraz araştırabilirsiniz magnezyum çeşitlerini bir sürü video var.