sevda40 haftamızdayız mide yanmalarım çok fazla😐 mide yanmasından duramıyorum soda içiyorum bisüre sonra geçiyor ama geçene kadar resmen Canımdan can gidiyor anında mide yanmasına iyi gelecek bi öneriniz var mı acaba? 😔
Sibel93 sevda40 benimde 30 lu haftalarda başladı mide yanmam doktora danıştım gaviscon şurup verdi ama çok fayda göremedim sonra araştırma yaparken Bi arkds soğuk süt iç iyi gelir dedi açıkcası şurupdan daha iyi geldi diyebilirim Bi dene istersen
mhtpmhtp sevda40 bende 21.haftadayım benimde mide yanmam var doktoruma sordum gaviscon veya rennie şurup veya pulcet tablet kullanabilirsin dedi. Rennie şurup çok iyi geldi bana doktorunuza danışabilirsiniz
Didemmmmm sevda40 canım ben 29. Haftaya kadar gaviscon şurup kullandım ama artık o da fayda etmiyordu doktorum hamilelerin kullandığı lansor yazdı aç karnına içiyorum 2 haftadır çok rahatım doktoruna sor istersen