yaseminmelih585
23+6
En sağlıklısı diye değil ama bence biraz bu kişiyede bağlı ben normal doğum istiyordum ama şu an doktorum sezaryen’den başka olmaz dedi. Annenin sağlık durumu çatısı bebeğin kilosu herşeye bağlı şartlanmamak lazım bence. Rabbim sağlıkla sıhhatle kucağımıza almayı nasip et İnşaAllah