Brcadn Dr a açılma var mı dedigimde ilk doğumundan kalan açıklığın var çok güzel doğum yaparsın dedi ne demek oluyor anlamadım bu hafta gittiğimde soracağım o anda sormak aklıma gelmedi bilgisi olan var mı acaba ?
Asli0611 Brcadn yani bence vucut yapının doğuma uygun olduğunu kanalların daha önceden açıldığından esnek olup daha kolay doğurabileceğimden bahsetmiştir ben 6 cm açıklıkla sancı çekerken 2. Doğumum nasıl olur diye sormuştum ebeme 🤣
H_myra1 Brcadn normal dogum oldugu zaman diger gebeliklerde 1 cm açıklık oluyor rahimde benimde 2.dogum da doktorum muayne ettigi zaman söylemişti 1 cm açıklık var oda ilk dogumdan kalan diye
Hmyra5253 Normal doğum yaptıysanız ikimci doğumda ilk başta açıklık 1 cm olabiliyormuş bana da ebe açıklık kontrol ederken öyke dedi birinciyi normal yaptığın için 1 cm açıklık olabilir dedi
Hmyra5253 Brcadn en fazla 1 cm açıklık vardır benim de 2 haftadır 1 cm açıklık ilerlemedi hiç 39+5 deyim
Asli0611 Brcadn yani dediğim gibi bebeğin geliş kanalındaki esneklikten deri esnemesinden bahsetmiş olabilir